خدمات طراحی سایت و وب اپلیکیشن

طراحی سایت و وب اپلیکیشن

طراحی سایت در بازار پررقابت امروزی، مهم ترین پیش نیاز ورود به دنیای کسب و کار آنلاین است.
وب سایت مانند کارت ویزیت آنلاین برای معرفی شما است و ساخت وبسایت، کاربران را با گستره خدمات شما و مهم تر از همه، با شما آشنا می‌کند.
سایت با تمرکز بر محتوا و وب اپلیکیشن با تمرکز بر تعامل با کاربران هرکدام توانایی به دوش کشیدن بخشی از بار کسب و کار در دنیای دیجیتال را دارند.
مهم پیاده‌سازی اصولی این سرویس‌ها با توجه بر هویت برند‌ها و در نظر داشتن بهترین تجربه کاربر در سایت یا وب‌اپلیکیشن است.

طراحی سایت عامل موفقیت ارتباط شما با مشتریان

کاربران اینترنت روز به روز در حال گسترش هستند، و صاحبین کسب و کار با طراحی سایت، هوشمندانه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان زیادی قرار می دهند.

تاثیرگذاری یک وبسایت در دید مخاطب، ظاهر حرفه ای و تطبیق پذیری آن با تمام دستگاه های هوشمند، موارد مهمی هستند که صاحبین کسب و کار هنگام سفارش طراحی وبسایت خود باید در نظر داشته باشند.

از سوی دیگر وب اپلیکیشن امکان تعامل با کاربر را برای بیزینس ساده‌تر می‌کند. وب اپلیکیشن بعد از مدتی می‌تواند اطلاعات به دست آمده از کاربران را با تحلیل و بررسی بهتری در اختار صاحب کسب و کار قرار دهد و با امکان استفاده آفلاین از آن‌ها کاربر دسترسی آسان‌تری به خدمات خواهد داشت.

چه سایتی مناسب کسب و کار شما است و قیمت طراحی سایت چقدر است؟

انتخاب بین قالب های سایت آماده و یا طراحی اختصاصی سایت، یکی از بزرگترین معضلات در ابتدای ورود کسب و کار ها به دنیای دیجیتال است. در این مرحله، بررسی دقیق نیاز های کسب و کار، امکان سنجی در بازار کسب و کار و توجه به عملکرد رقبا می تواند به کسب و کار دورنمایی برای انتخاب بهترین پلتفرم دیجیتال را بدهد. به طور کلی قالب های آماده، در توسعه پذیری، گسترش پذیری و مقیاس پذیری آینده سایت محدودیت ایجاد می‌کنند.

طراحی سایت اختصاصی که گستره‌ی سایت فروشگاهی تا وب اپلیکیشن درخواست تاکسی و یا یک مجله اینترنتی را می‌تواند پوشش دهد، درصورتی که اصولی انجام شود، امکان مقیاس پذیری و گسترش بر اساس نیاز های آینده کسب و کار را نیز خواهد داشت. همچنین، زمانی که سایت بدون محدودیت های قالب های آماده توسعه داده شود، امکان پیاده سازی طرح های خلاقانه متناسب با هویت بصری کسب و کار نیز وجود دارد.

قیمت، یکی از فاکتور های مهم در انتخاب شرکت نرم افزاری برای طراحی سایت است. طبیعتا قیمت بستگی به عوامل متفاوتی دارد و زمانی که طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام می‌شود، امکان تعیین یک هزینه واحد برای تمامی سایت ها وجود ندارد.

بررسی تمامی عوامل درگیر در توسعه سایت، از UI و UX تا Back-end سیستم و زبان توسعه Front-end، به کسب و کار ها کمک می‌کند تا هزینه طراحی سایت را درک کنند. شفاف بودن شرکت نرم افزاری نوژن در ارائه جزئیات و عوامل تاثیر گذار در هزینه های طراحی به هنگام ارائه پروپوزال، بررسی و مقایسه قیمت های طراحی سایت را برای کسب و کار تسهیل می‌کند.

طراحی سایت، اولین و مهم ترین گام در مسیر دیجیتالی شدن کسب و کار است. در این مسیر، هزینه ها زمانی که در راستای دسترسی به کیفیت بالاتر باشند در بلند مدت به صورت سرمایه گذاری پرسود خود را نمایش می‌دهند.

تمام محصولات

نمونه محصولات رزومه نوژن

پلتفرم گنجه

گنجه، مارکت پلیس فروش لباس و اکسسوری است.

برای مشاهده صفحه گنجه، کلیک کنید

صفحه محصول

سامانه زنجیره تامین

زنجیره تامین، سامانه‌ای پنج سویه در حوزه سفارش غذای آنلاین است.

برای مشاهده صفحه سامانه زنجیره تامین، کلیک کنید

صفحه محصول
خدمات

سایر خدمات شرکت نرم افزاری نوژن برای کسب و کار شما

برای آشنایی بیشتر با خدمات طراحی سایت و وب اپلیکیشن

در بلاگ نوژن بخوانید: