هوشمند سازی کسب و کار

سامانه آنلاین هوشمند، رمز موفقیت کسب  و کار

انتخاب اصولی یک شرکت نرم افزاری با در نظر داشتن فاکتور‌های هوشمندسازی این روزها شاید از هر زمان دیگری مهم‌تر و پررنگ تر شده باشد.

در طراحی پلتفرم‌های کسب و کار که شامل طراحی اپلیکیشن موبایل یا وب اپ هستند، دیگر تنها کاربرد، کاربران را جذب نخواهد کرد.

به همین دلیل انتخاب یک شرکت نرم افزاری با در نظر داشتن فاکتورهای هوشمندسازی و امکان طراحی یک سامانه دیجیتال به گونه‌ای که قادر به یادگیری سلیقه کاربران، تحلیل رفتار مشتریان و ارائه پیشنهادات هوشمند در مکان و زمان مناسب به کاربران باشد، اهمیتی غیر قابل انکار دارد.

هوشمند سازی چیست؟

هر سامانه از عناصر و المان‌های متفاوتی تشکیل شده است که ویژگی های خاص خود را دارند.
در طراحی یک سامانه داده محور و هوشمند، هدف اساسی، خلق یک فضا برای توصیف تمامی این عناصر و درک تمایز و شباهت های آنان است.
به عبارت دیگر یک سامانه هوشمند، با بهره مندی از ادراک نسبت به محیط کسب و کار خود می‌تواند در زمینه افزایش عمق اتوماسیون، افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه ها نقش ایفا کند.

دستاورد هوشمند سازی و جمع آوری داده‌های ساخت یافته در سامانه، درک بهتر رخداد‌های آتی در دنیای واقع است.
در نهایت این دستاورد در تصمیم‌گیری های آتی در فضای کسب و کار کارگشا خواهند بود. به عنوان مثال در صورتی که در یک سامانه هوشمند، قصد ارائه یک خدمت و یا پیشنهاد داشته باشید، با رویکرد های هوشمند‌سازی می‌توانید موثرتر جامعه هدف مورد نظر خود را برای تصمیمات آینده بسنجید.

دستاورد هوشمندسازی

امروزه جریان درآمدی پلتفرم‌های کسب و کار تنها به درآمدهای مستقیم محدود نمی شود و نقش تحلیل داده در کسب درآمد انکارناپذیر است.
همچنین فضای اقتصادی جامعه نیاز به مدیریت هزینه ها را پررنگ تر می‌کند. به همین دلیل بهینه سازی عمق اتوماسیون و هوشمندسازی یک سامانه نقش مهمی در افزایش بهره‌وری یک کسب و کار دارد.

شاید در نگاه اول هزینه اجرای یک سامانه هوشمند گران به‌ نظر برسد اما افزایش بهره‌وری در چنین سامانه‌هایی پس از مدت زمانی کوتاه، مدیریت هزینه‌ها و افزایش سودآوری به وسیله هدف‌گیری صحیح مخاطب را ممکن می‌کند.

فرآیند تحلیل در سامانه‌های داده محور

در هر مرحله از بلوغ سامانه، مدیر کسب و کار می‌تواند نسبت به دریافت تحلیل پیرامون یک یا چند رخداد خاص اقدام نماید.
این موضوعات توسط تیم‌های تخصصی نوژن به زبان قابل درک سامانه تفسیر می‌شود.
سپس خروجی تحلیل براساس احتمال وقوع این رخداد‌ها ارائه می‌گردد.
بدیهی است طراحی سامانه و همچنین دید صاحب کسب و کار در ابتدای راه تکامل کافی را ندارد پس بر اساس هر ارائه تحلیل، زبان ادراکی سامانه به بلوغ می‌رسد.

  • انتخاب موضوع و جزئیات تحلیل در فضای کسب و کار
  • تفسیر درخواست به زبان سامانه
  • استفاده از الگوریتم شناخت و ارائه تحلیل
  • تعریف دوباره المان‌هایی که در زبان سامانه جزئیات کامل ندارند

خدمات
خدمات

خدمات شرکت نرم افزاری نوژن برای کسب و کار شما

برای آشنایی بیشتر با فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی سایت و هوشمند سازی

در بلاگ نوژن بخوانید: