پورتال جامع مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در هر سال طی چند سایکل (معمولا سه دوره) میزبان تیم‌های استارتاپی مختلفی برای شتابدهی و کمک به رشد آنها است. این مرکز پذیرای تیم‌ها و ایده‌های فعال در حوزه‌های بهداشت و سلامت، انرژی، آموزش، محیط زیست و … می‌باشد. در این مسیر فرآیندهای متنوعی از زمان پذیرش و ارزیابی درخواست‌ها، تا کوچینگ، منتورشیپ، آموزش، کمک‌های مستقیم و غیرمستقیم مالی و…وجود دارند. کارکرد اصلی سامانه، تسهیل و ارتقای کیفی خدمات مرکز به اعضا و ذینفعان خود از طریق آنلاین‌سازی و اتوماسیون فرآیندهایی است که در حال حاضر به صورت نامتمرکز و با ابزارهای آفلاین و آنلاین مختلف انجام می‌شود

زیر سامانه ها

پنل استارتاپ

کلیه فرآیند‌های مربوط به مدیریت یک استارت‌آپ از مرحله پذیرش تا ثبت و مشاهده درخواست‌ها در این پنل توسط صاحب ایده قابل استفاده است. مدیر استارت‌آپ ابتدا با ثبت نام و تکمیل فرم‌های پذیرش، ایده‌ی خود را جهت ارزیابی ثبت می‌نماید. پس از بررسی و ارزیابی ایده در ۳ مرحله، تیم استارت‌آپ در مرکز مستقر شده و امکان استفاده از کلیه امکانات پنل را خواهد داشت.
مدیر استارت‌آپ قادر است در پنل فوق، درخواست‌های خود را در اتوماسیون ثبت و از وضعیت آن آگاه شود، در رویداد‌های مختلف شرکت نماید و از خدمات حمایتی مرکز به صورت برخط بهره‌مند گردد.

پنل استارتاپ SAT

پنل مدیریت منتورها

منتور‌ها و مدرسان بخش دیگری از اجتماع مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر را تشکیل می‌دهند و برگزاری جلسات مشاوره و مدرسین برای استارت‌آپ‌های مقیم از جمله خدمات این مرکز می‌باشد. در این پنل، مشاوران و مدرسین قادر هستند تا زمان‌های حضور خود را ثبت، جلسات مشاوره‌ی خود را مدیریت و از آخرین اطلاع رسانی‌های مرکز در حوزه برگزاری رویداد‌ها و کارگاه‌ها مطلع گردند.

مشاهده پنل منتور

پنل مدیریت

کادر اجرایی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از طریق این پنل قادر هستند تا کلیه فرآیند‌ها، ‌درخواست‌ها، رویداد‌ها و پارامتر‌های مرتبط با سیستم را مدیریت نمایند.
همچنین با توجه به اینکه یکی از بخش‌های مهم مدیریت و ارزیابی استارت‌آپ‌های مقیم، ثبت و گزارش‌گیری از سنجه‌های کلیدی(KPI) استارت‌آپ‌ها می‌باشد، در این پنل به صورت اختصاصی، ماژول ثبت، مدیریت و گزارش‌گیری از KPIها در قالب جدول و نمودار با قابلیت محدود‌سازی نتایج در بازه‌های تاریخی مختلف پیاده‌سازی شده است.
علاوه بر این، امکاناتی نظیر مدیریت دسترسی چندلایه، مدیریت پارامتر‌های پویا(Remote Config) و جستجوی پیشرفته با قابلیت دریافت خروجی اکسل (XLSX) از قابلیت‌های این پنل به شمار می‌رود

مشاهده پنل مدیریت

تکنولوژی های مورد استفاده