هزینه طراحی اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse چقدر است؟

همه‌ی آنچه که باید درباره‌ یک اپلیکیشن مانند کلاب هاوس Clubhouse بدانید:

اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse دوره جدیدی را در شبکه های اجتماعی شروع کرده است. اپلیکیشن کلاب هاوس که این روزها خبر داغ دنیای شبکه‌های اجتماعی انحصاری است، امکان ورود کاربران را محدود به استفاده از دعوت نامه کرده است.

تیم ما این اپلیکیشن را بررسی کرده و می‌خواهیم نحوه و هزینه طراحی اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse را توضیح دهیم.

معرفی اصلی کلاب هاوس به صورت گسترده زمانی انجام شد که ایلان ماسک به یکی از کلاب‌ها آمد و از این اپلیکیشن استفاده کرد. در طول آن شب تعداد کاربران به بیش از 2 میلیون نفر رسید.

به زبان ساده، این اپلیکیشن یک برنامه چت صوتی با پخش مستقیم است. کاربران می‌توانند بحث خودشان را شروع کنند یا به بحث‌های دیگران گوش دهند.

اگر ایده ای در مورد طراحی اپلیکیشن مشابه کلاب هاوس Clubhouse دارید، برای دانستن جزئیات این اپلیکیشن با ما همراه باشید:

حرف و سخن‌های اطراف اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse

 چرا محبوب شد؟

در حالی که هم اکنون این اپلیکیشن سر و صدای زیادی به پا کرده است، عده‌ای تعجب می‎‌کنند که محبوبیت  اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse از کجا نشأت می‌گیرد؟ همچنین، برخی اکنون در فکر این هستند که چگونه می توان اپلیکیشنی مانند Clubhouse ایجاد کرد. منحصر به فردترین ویژگی اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse الزام داشتن دعوتنامه است.

ما تمامی اخبار رسانه‌های مختلف درباره اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse را بررسی کرده ایم. چند نمونه از آنچه در مورد این اپلیکیشن می‌گویند را در اینجا آورده‌ایم:

نیویورک تایمز: اپلیکیشن فقط بخاطر دعوت انحصاری داشتن، مشهور شده است.

CNBC:  افراد مشهور و سرمایه گذاران پر مخاطب آن را تبلیغ می‌کنند.

Vogue : به مردم کمک می‌کند تا آخرین روند فناوری را در زندگی خود به کار ببرند.

اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم، کلاب هاوس تلفیق یک اپلیکیشن کنفرانس و یک شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد در اتاق ‌ها برای صحبت جمع شوند. شما می‌توانید حضور افراد دیگر را در اتاق‌ها متوجه شوید و پروفایل‌های آن‌ها را مشاهده کنید. اما فقط در صورت بالا بردن دست و گرفتن اجازه از ناظر می‌توانید صحبت کنید. افراد با علایق مشابه در اتاق‌ها جمع می‌شوند. همانطور که می‌بینید، عملکرد کاملاً ساده است اما با این حال، این اپلیکیشن بسیار محبوب است.

بنابراین، چه عواملی این شبکه اجتماعی را منحصر به فرد می‌کند؟

انحصار: داشتن دعوتنامه و وجود رهبران فن آوری جهانی به عنوان اولین کاربر، باعث می‌شود همه افرادی که به عضویت اپلیکیشن کلاب هاوس  Clubhouse درمی‌آیند، خود را عضوی از یک دنیای کوچک انحصاری را احساس کنند.

مکالمات بدون نسخه و ثبت نشده مبتنی بر صدا:  این فاکتور با ایجاد مکالمه بدون ویدیو و فقط زنده، احساس صمیمیت ایجاد می‌کند و تجربه استفاده از یک اپلیکیشن بدون دخالت دست را به شما می دهد و به کاربران امکان می‌دهد هنگام انجام کارهای دیگر از اپلیکیشن استفاده کنند.

رابط کاربری ساده: جستن بین اتاق ها و خروج از هر مکالمه بدون سر و صدا بسیار آسان است.

انتخاب نامحدود اتاق‌ها: این امر به خودی خود به مکالمات؛ دنیای واقعی می‌بخشد.

بهینه سازی شخصی: این ویژگی به همه اجازه می دهد بر اساس سلیقه خود، هر موضوعی را که دوست دارند دنبال کنند.

در مورد پشتیبانی از پلتفرم، Clubhouse فقط یک اپلیکیشن مبتنی بر iOS است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می‌توانید اپلیکیشنی مانند کلاب هاوس Clubhouse را برای اندروید و سایر سیستم عامل‌ها بسازید، با یک شرکت تولید اپلیکیشن سفارشی مانند آرمان پردازان نوژن که تجربه طراحی اپلیکیشن شبکه اجتماعی دارد، تماس بگیرید.

8 ویژگی اصلی برای طراحی اپلیکیشن کلاب هاوس  Clubhouse

محبوبیت کلاب هاوس را می‌توان به سادگی آن نسبت داد. این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند نوتیفیکیشن، اتاق‌ها، پروفایل و جستجو است. اما این موارد فقط به اندازه‌ای جذاب هستند که هزاران نفر را به یک دعوت منحصر به فرد سوق دهد.

بنابراین، برای ساخت اپلیکیشنی مانند Clubhouse، بیایید عملکرد زیر را بررسی کنیم:

  1. Unboarding یا خوش آمدگویی

سازندگان کلاب هاوس تمام تلاش خود را کردند تا کاربران با این اپلیکیشن جدید راحت باشند. در واقع می‌توان گفت Unboarding همان دیدار اول مهم و تاثیر گذار کاربران با اپلیکیشن است. دقت کنید که چگونه سازندگان این اپلیکیشن توانسته‌اند فرآیند دشوار و خارج از حوصله مخاطب برای تکمیل اطلاعات پروفایل را با رابط کاربری مناسب لذت بخش کنند.

تنظیم مشخصات

شما با یک صفحه Welcome شروع می‌کنید و ساختن اکانت و پروفایل خودتان را آغاز می‌کنید:

شما دو گزینه پیش روی خودتان دارید: نام کاربری خود را دریافت کنید که شما را به لیست انتظار اضافه می کند. یا اگر دعوت نامه‌ای دارید می‌توانید گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

در این حالت کد پیامکی دریافت می‌کنید. وقتی کد را وارد کنید، برای شروع کار با پروفایل خود، به صفحه ثبت نام وارد می‌شوید.

قابل عرض است که کلاب هاوس Clubhouse دارای یکپارچه سازی اکانت با توییتر و اینستاگرام نیز است که برای اهداف مختلفی مانند ورود به سیستم اجتماعی یا یافتن افرادی که ممکن است بشناسید، استفاده می شود.

اگر تصمیم دارید اطلاعات خود را به صورت دستی وارد کنید، باید نام کامل خود را اضافه کنید و یک نام کاربری غیر تکراری ایجاد کنید. این اپلیکیشن سیاست خاص خود را دارد و یک داستان پشت این انتخاب نام کاربری وجود دارد.

کلاب هاوس clubhouse

یک بار کسی از ایلان ماسک تقلبی کرد و این باعث خشم رپر MC Hammer شد که بعدا در توییتر خود نوشت: “هویت واقعی !!! در برابر سخنان و نظرات خود پاسخگو باشید! “، طبق NYTimes

انتخاب علایق

صفحه جستجو شما با مروری بر علایق شما ادامه می‌یابد. در این مرحله برای اپلیکیشن مهم است که افراد یا اتاق‌هایی را نشان دهد که سلیقه شما را منعکس کند. اگر بخواهید افراد را به صورت جداگانه انتخاب کنید، یک رابط کاربری کمی متفاوت و گزینه “هیچ کس را دنبال نکنید” را مشاهده خواهید کرد. با این حال، انتخاب مورد دوم به معنای خالی ماندن محتوای هم راستا با علایق شما است.

نونیقیکشن

این مورد در اجازه شما برای اعلام اتفاقات، خلاصه می‌شود.

  1. دعوتنامه کلاب هاوس

شاید مهمترین سوالی که از ما درباره چگونگی ساخت اپلیکیشنی مانند کلاب هاوس می‌پرسند، سیستم دعوت است. چرا که این سیستم فضای انحصار در این اپلیکیشن به وجود آورده است. شما به عنوان یک کاربر ثبت شده، می توانید برای دو نفر دیگر دعوت نامه ارسال کنید.

به طور کلی، سه روش برای عضویت شخص در Clubhouse وجود دارد:

  • در لیست انتظار مجازی ثبت نام کنید.
  • از شخصی که قبلاً در آنجا بوده است، یک دعوتنامه دریافت کنید.
  • یک دعوتنامه بخرید.

شایعات می‌گویند شما می توانید دعوت نامه های خود را از طریق eBay بدست آورید یا بفروشید NYTimes نیز اظهار داشت که قیمت از 20 تا 30 هزار دلار متغیر است. با این حال، اکنون می توانید با پرداخت 3 دلار دعوت نامه دریافت کنید. ( البته در داخل کشور نیز شاهد فروش دعوتنامه در دیوار و شیپور بودیم)

  1. Feed در کلاب هاوس

Feed شامل رویدادهایی است که توسط افراد و اتاق‌هایی که دنبال می‌کنید میزبانی می‌شود. Feed مشابه سایر اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، شامل دو لیست جداگانه است: یکی برای رویدادهای آینده و دیگری برای آن‌هایی که هم اکنون در حال برگزاری است. برای توسعه اپلیکیشنی مانند Clubhouse، باید مطمئن شوید که عملکرد Feed شما بسیار ساده است.

  1. اتاق‌ها در کلاب هاوس

برای ایجاد اتاق خودتان، باید روی دکمه شروع یک اتاق ضربه بزنید. اگر شخصی بخواهد جلسه ای را راه اندازی کند، امکان راه اندازی اتاقی با معماری ساده وجود دارد:

  • لیست سخنرانان شرکت کننده در اتاق.
  • امکان جستجو در داخل یک اتاق.
  • دکمه بلند کردن دست برای اجازه صحبت.
  • دکمه ترک بی صدای اتاق یا جلسه.

اگر شما میزبان نیستید، معمولاً بی صدا هستید. مجری تصمیم می‌گیرد که کدام یک از شرکت کنندگان می‌توانند صحبت کنند. برای صحبت کردن باید درخواست بدهید و منتظر بمانید تا نوبت شما شود. اگر ناظر شما را به صحنه آورد، می توانید میکروفون خود را بی صدا یا با صدا کنید و به یک بلندگو تبدیل شوید.

وقتی خودتان یک اتاق را راه اندازی می‌کنید، مجری آن هستید. به عنوان ناظر می‌توانید به افراد اجازه صحبت دهید، میکروفن ‌های دیگران را بی صدا کرده و  سایر مخاطبان را به صحبت دعوت کنند.

  1. مشخصات کاربر

بخش مشخصات کاربر بسیار ساده است. در واقع رابط کاربری مینیمال این اپلیکیشن به شدت چشمگیر است.

  1. کلاب‌ها

هر کاربر کلاب هاوس Clubhouse تنها زمانی می‌تواند یک کلوپ راه اندازی کند که سه مکالمه اتاق را که به طور منظم برنامه ریزی شده است انجام داده باشد. کاربران می‌توانند در گروه‌هایی بر اساس علاقه‌مندی‌ خود عضو شوند یا کلوپ راه‌اندازی کنند که برای ایجاد آن باید فرمی پر کرده و منتظر جواب باشند. البته روم‌ها در کلوپ‌ها به صورت عمومی یا خصوصی امکان فعالیت دارند.

در داخل کلوپ خود می‌توانید از گروه‌های خصوصی (فقط اعضای کلوپ) و یا گروه‌های عمومی میزبانی کنید. یک کلوپ چه شکلی است؟ ساختار آن به سادگی دیگر ویژگی‌ها در اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse است.

 هر کلوپ از جنبه‌های زیر تشکیل شده است:
  • نام کلوپ.
  • آرم یا تصویر کلوپ.
  • توضیح کوتاه درباره موضوع کلوپ.
  • دسته های مورد علاقه.
  • اعضا.

همچنین، یک دکمه دنبال کردن وجود دارد. زمانی که یک کلوپ را دنبال می‌کنید، هنگام میزبانی با شروع مکالمات نوتیفیکشنی دریافت می‌کنید که می‌توانید به آن‌ها بپیوندید.

سه نقش احتمالی می‌توانید در یک کلوپ داشته باشید:

مدیر: آن‌ها افراد را اضافه و حذف می‌کنند، مکالمات را برنامه ریزی می‌کنند و به مشخصات و قوانین کلوپ دسترسی دارند. عملکرد مدیر ویژگی جالبی دارد که یک گزینه دعوت مخفی است و به شما اجازه می‌دهد تا افراد از طریق کلوپ‌های خود مردم را به کلاب هاوس Clubhouse دعوت کنند.

اعضا: آن‌ها اتاق‌های خصوصی در کلوپ ایجاد می‌کنند، سایر اتاق‌های خصوصی را بررسی می‌کنند و اعضای دیگر را معرفی می‌کنند.

دنبال کنندگان: آن‌ها فقط به گروه‌های ایجاد شده توسط مدیر دسترسی دارند. اتاق خصوصی ندارند و همچنین امکان مشاهده اتاق‌های دیگران را ندارند.

  1. جستجو

اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی مانند کلاب هاوس Clubhouse بسازید، به قابلیت جستجو توجه کنید. در کلاب هاوس Clubhouse می‌توانید افراد و کلوپ‌ها را با نام آن‌ها و مکالمات برخی موضوعات خاص را جستجو کنید. همچنین می‌توانید در هنگام مکالمه افراد داخل یک اتاق را نیزجستجو کنید.

  1. آینده برای شما

این ویژگی همانطور که از نامش پیداست به شما امکان می‌دهد رویدادهای آینده را مشاهده و فیلتر کنید. با این حال، همچنین به شما امکان می‌دهد به مکالمه‌هایی که از قبل شروع شده اند، بپیوندید. شما می‌توانید رویدادهای آینده را بر اساس سه دسته فیلتر کنید.

هزینه طراحی اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse چقدر است؟

برای پاسخ مستقیم، یک اپلیکیشن ساده شبکه اجتماعی می تواند حدود 350.000.000 میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد و جدول زمانی توسعه آن 3-6 ماه خواهد بود. توجه داشته باشید که در این محاسبه نرخ دستمزد توسعه دهنده متوسط ​​100.000 تومان در ساعت در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهید ‌ویژگی‌های دقیق‌تری اضافه کنید، هزینه افزایش می‌یابد. هزینه یک اپلیکیشن پیچیده شبکه اجتماعی 500.000.000 میلیون تومان است و توسعه آن بیش از 9 ماه طول می‌کشد.

در اینجا چند عامل اصلی تأثیرگذار بر هزینه نهایی توسعه یک اپلیکیشن مشابه Clubhouse وجود دارد:

ویژگی‌های توسعه دهنده: شما می‌توانید یک تیم IT را در داخل استخدام کنید یا پروژه خود را به یک فریلنسر یا شرکت توسعه نرم افزار خارج از کشور؛ برون سپاری کنید. مسلما هزینه کار کردن با یک شرکت نرم افزاری بیشتر از کار کردن با یک فریلنسر است.

پیچیدگی عملکرد: به زبان ساده هرچه ویژگی‌های بیشتری داشته باشید، هزینه بالاتری نیز خواهید داشت.

زیرساخت‌های back-end و API های: اگر اپلیکیشن شما مجبور است داده‌های زیادی را پردازش کند (Feed، پسندیدن و اشتراک‌ها، پیام رسانی)، زیرساخت‌های back-end باید مطابق آن برنامه ریزی شده و مقیاس پذیری سریع را؛ تضمین کنند.

پیچیدگی طراحی UX / UI:  قیمت به تعداد صفحه نمایش، عناصر منحصر به فرد، تعداد تصاویر سفارشی، انیمیشن و غیره بستگی دارد.

رویکرد توسعه و تعداد سیستم عامل‌ها: هزینه بستگی به این دارد که شما چه سیستم‌هایی از قبیل اندروید، Ios، وب و… می‌خواهید

آیا می خواهید اپلیکیشنی مانند Clubhouse بسازید، اما مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید؟

برای مشاوره با آرمان پردازان نوژن تماس بگیرید. متخصصان ما به شما کمک می‌کنند بسته فنی، هزینه و مدت زمان پروژه را به صورت رایگان تخمین بزنید.

نحوه ساخت اپلیکیشنی مانند کلاب هاوس Clubhouse

خدمات و فرایندها

شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزار مانند آرمان پردازان نوژن با مرحله Discovery (که به آن پیش تولید و تحقیق نیز گفته می شود) همکاری با مشتری را آغاز می‌کنند. این مرحله برای شناسایی نیازهای مشتریان، تجارت آن‌ها و همچنین اهداف و استراتژی‌های آن‌ها طراحی شده است.

 

مرحله Discovery به ایجاد درک مشترک از محصول آینده بین مشتری (صاحب محصول) و فروشنده فناوری اطلاعات کمک می‌کند. مرحله Discovery مزایای زیر را دارد:

در مراحل توسعه فنی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

  • اعتبار سنجی و رفع نیازهای تجاری و فنی
  • مستندات عملکرد پروژه و اولویت بندی کارها
  • مستندات خطرات احتمالی و پوشش آن‌ها
  • تخصیص افراد فنی و برنامه نویسان مورد نیاز
  • همگام سازی بین مشتری و تیم توسعه

پس از اتمام مرحله  Discovery، مفاهیمی مانند پروژه نهایی، طراحی UX / UI ، طرح معماری پروژه و تجزیه و تحلیل اختیاری بازار و رقبا به مشتری تحویل داده می‌شود.

تیم اختصاص یافته ممکن است متشکل از توسعه دهندگان Backend و Frontend، مهندسان QA ، معمار نرم افزار و مدیر پروژه در مرحله توسعه باشد. این تیم توسعه اپلیکیشن طراحی شده را طبق برنامه زمان بندی انجام می‌دهد، آن را آزمایش می‌کنند و طبق روش‌های توسعه چابک منتشر می کنند.

کپی کردن یا خلاقیت در ارائه محصول

بیشتر شرکت‌های نوپا در دام یک مشکل کلی قرار می گیرند. آن‌ها می‌خواهند عملکرد و موفقیت اپلیکیشن الگو را تکرار کنند. اگر بخواهید اپلیکیشنی مانند Clubhouse ایجاد کنید، کپی کردن بهترین روش نیست. به جای اینکه عملکرد اپلیکیشن را تکرار کنید، باید تحقیق کنید و چیزی منحصر به فرد ارائه دهید و ارزش افزوده‌ای برای مخاطب داشته باشید، به عنوان مثال:

  • عملکرد فعلی اپلیکیشن را بهبود ببخشید
  • ویژگی‌هایی اضافه‌تر نسبت به این اپلیکیشن ارائه دهید
  • انتخاب گسترده‌تر سیستم عامل‌ها (به عنوان مثال، می توانید Clubhouse را برای Android ایجاد کنید)
  • هزینه کمتر برای عضویت

متخصصان آینده درخشانی را برای شبکه‌های اجتماعی صوتی پیش بینی می کنند. این بدان معنی است که وجود ایده‌های جدید در بازار شبکه های اجتماعی یا ایجاد اپلیکیشنی مانند Clubhouse بسیار منطقی است. اما این تنها بخشی از شروع پروسه‌ی به هدف رسیدن یک ایده است. مراحل دیگر شامل تحقیقات، توسعه استراتژی‌های بازاریابی و کسب درآمد است.

در اینجا 8 مرحله از مسیر شما برای ایجاد یک پروژه نرم افزاری موفق وجود دارد:

  1. در مورد بازار تحقیق کنید.

شما باید تقاضا و پیشنهادهای فعلی را بررسی کنید. امروز بازار اپلیکیشن‌های صوتی شبکه اجتماعی در مرحله توسعه است. محبوب ترین رقیب کلاب هاوس Clubhouse،  Reddit Talk است. با این حال، فیس بوک و توییتر نیز در حال توسعه خدمات مشابه هستند.

  1. مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

افرادی که عاشق کلاب هاوس هستند چه کسانی هستند؟ همانطور که می‌دانیم، این اپلیکیشن اولین طرفداران خود را در بین افراد مشتاق گپ زدن با یکدیگر بدون دردسر، پیدا کرد. اکنون، مخاطبان کلاب هاوس اقشار مختلف جامعه را شامل می‌شوند. سعی کنید با مخاطبانی که ممکن است از قبل به اپلیکیشن شما علاقه مند باشند تماس بگیرید و حتی برخی نظرسنجی‌ها ، آزمایش و غیره را انجام دهید.

  1. مفهوم اپلیکیشن را نهایی کنید

اگر می‌خواهید بدانید که دقیقاً چگونه می‌توانید اپلیکیشنی مانند Clubhouse طراحی کنید، باید ویژگی هایی را تعریف کنید که آن را منحصر به فرد می کند. به عنوان مثال: می‌توانید برخی از قابلیت‌ها را اضافه کنید یا اپلیکیشن را به سمت مخاطبان خاص (پزشکان، روانشناسان، ورزشکاران، مادران شاغل و غیره) هدایت کنید.

  1. در مورد درآمدزایی از اپلیکیشن تصمیم بگیرید

به روش های کسب درآمد با اپلیکیشن خود فکر کنید. این انواع عبارتند از:

  • خریدهای درون برنامه ای
  • دسترسی غیرفعال به ویژگی‌های بیشتر
  • اشتراک در ویژگی های برتر
  • تبلیغات
  1. قابلیت‌‌های اپلیکیشن خود را مشخص کنید

در مورد هر کاری که اپلیکیشن شما انجام خواهد داد، واضح باشید. توصیه می‌شود همانطور که کلاب هاوس شروع کرد از مقیاس کوچک شروع کنید.

اپلیکیشن کلاب هاوس هنوز در نسخه بتا است و از عملکرد کاملاً ناچیزی در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی برخوردار است. علاوه بر این، ممکن است ویژگی های اضافی را به اپلیکیشن خود اضافه کنید. مانند مکالمات تصادفی و سرگرم کننده.

  1. در مورد سیستم عامل های پشتیبانی شده تصمیم بگیرید

Clubhouse  با iOS اجرا می شود. ممکن است شما همین کار را انجام دهید و یک اپلیکیشن برای iOS یا Android یا هر دو ایجاد کنید. اگر از ابتدا درباره ایجاد اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل مطمئن نیستید، تحقیق کنید که در اولین نوبت کدام یک از تقاضای بیشتری دارند. داشتن یک نسخه وب نیز عالی خواهد بود.

  1. پشتیبانی و بهبود اپلیکیشن در حال اجرا

وقتی برای ساخت اپلیکیشنی مانند Clubhouse تصمیم می‌گیرید، باید در مورد تیم پشتیبانی و توسعه مداوم نیز فکری کرده باشید. این تیم باید بتواند به روزرسانی ها را اجرا کرده و نسخه های جدیدی را با ویژگی‌های بهبود یافته ایجاد کند.

  1. یک کمپین بازاریابی راه اندازی کنید

اخبار مربوط به کلاب هاوس دهان به دهان منتشر شد، اما افراد تأثیرگذاری مانند ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به این روند کمک کردند. اگر افرادی با این حجم از مشهور بودن را ندارید که درباره اپلیکیشن شما صحبت کنند، به برخی از استراتژی‌های بازاریابی سنتی فکر کنید:

  • مراجع تأثیرگذار را جذب کنید
  • تبلیغات پولی را اجرا کنید
  • در رویدادها شرکت کنید
  • در مورد اپلیکیشن خود محتوای جالبی ایجاد کنید
  • از قدرت رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

اکنون، ما در شرف پایان یافتن پرسش خود در مورد چگونگی توسعه اپلیکیشنی مانند Clubhouse هستیم. تنها چیزی که باقی مانده این است که به شما یک چشم انداز از راه اندازی یک پروژه با تیم توسعه بدهیم.

چرا در اپلیکیشن‌های صوتی شبکه‌های اجتماعی مانند Clubhouse سرمایه گذاری کنید و چنین پروژه‌ای را توسعه دهید؟

کلاب ‌هاوس اولین محصول در نوع خود است و تاریخ اثبات کرده است که این مفهوم ممکن است چندین بار با موفقیت تکرار شود.

عصر شبکه‌های اجتماعی به فیس بوک ختم نشد. در عوض، فیس بوک سایر خدمات بزرگ و کوچک رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، LinkedIn ،Pinterest ، Parler ، Minds و MeWe را به دنیا آورد که هر یک طرفداران خود را دارند.

هر یک از این شبکه‌ها مفهوم فیس بوک را دنبال می کنند، اما ویژگی جدیدی اضافه می کنند. بنابراین، اگر Clubhouse را امتحان کرده اید و فکر می‌کنید می‌توانید یک اپلیکیشن مشابه با ویژگی‌های جالب‌‌تر بسازید، زمان شروع توسعه است.

آیا ایده ای برای طراحی اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse یا موارد مشابه آن دارید؟

با تیم ما تماس بگیرید و نتیجه‌ی مناسبی برای نحوه برنامه ریزی، توسعه و راه اندازی یک شبکه اجتماعی دریافت کنید. آرمان پردازان نوژن می‌تواند به شما کمک کند تا مفهوم پروژه خود را تخمین زده و با توجه به نیاز و تحقیقات بازار، یک استراتژی فنی و بیزینسی ایجاد کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دو × سه =