طراحی شخصی سازی شده وبسایت و اپلیکیشن

Custom made چیست؟

شخصی سازی ( Custom made) وبسایت و اپلیکیشن مثل ساختن از صفر تا صد یک خانه است. شما به عنوان کارفرما، صاحب کسب و کار آنلاین یا ایده می‌توانید در ابتدایی ترین مراحل ساخت تا انتخاب رنگ‌، تم‌، آیکون، فونت و پیکربندی ساخت تا انتخاب هایی پیچیده تر مانند زبان های درگیر، تجربه کاربری و فرایند سئو کردن سایت درگیر باشید.
نتیجه چنین کاری بهترین وبسایت و اپلیکیشن مطابق با نیاز و سلیقه شماست که در عین متمایز بودن از سایر خروجی‌های ممکن، به دلیل دقت در طراحی کارایی بهتری هم دارد.

زمان، هزینه و انتخاب بهترین سازنده ( شرکت طراحی و توسعه وبسایت و اپلیکیشن) مهم ترین فاکتور های درگیر در چنین پروژه هایی است. روندی که بیشتر و بیشتر در حال مشاهده است، صرف نظر کردن کارفرماها از سفارش وبسایت شخصی شده به دلیل سختی ظاهری کار یا زمان تحویل آن است.

پروژه های شخصی سازی شده ( اختصاصی) مناسب چه افرادی هستند؟

جهت گیری به سمت وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار هایی که دورنمای اقتصادی و اهداف بلند مدت مشخصی ندارند انتخاب مناسبی نیست چرا که توجیه مالی به صرفه ای ندارد.

کسب و کار هایی که دورنمایی شفاف، اهداف مشخص و مشتریانی با نیاز های مشخص دارند با جهت گیری سمت وب سایت و اپلیکیشن هایی که مختص آن‌ها طراحی شده است، می‌توانند از جاگیری بهتر در بازار اطمینان بیشتری داشته باشند.

وبسایت و اپلیکیشن، مهم ترین راه ارتباطی کاربر با کسب و کار شماست و هرچه کیفیت و تمایز پلتفرم آنلاین شما پررنگ تر و مشخص تر باشد، وفادار کردن مشتری و کاربر نسبت به سیستم شما آسان تر و سریع تر انجام می شود.

مسیر طراحی صفر تا صد چگونه است؟

مسیر طراحی از صفر یک محصول شخصی سازی شده معمولا از مسیر زیر انجام می‌شود

  1. تحلیل ایده
  2. استخراج نیاز
  3. تحلیل نیاز
  4. طراحی نقشه اولیه محصول
  5. رفع ایرادات و تطبیق با سلیقه کارفرما
  6. مدلسازی نهایی با توجه به هویت بصری کسب و کار
  7. زمان بندی و فازبندی پروژه
  8. استارت کار پروژه!

کدزدن و برنامه نویسی کاری زمان گیر است و استارت یک کار از صفر به معنی کد هایی شخصی برای هر پروژه است که گاهی به هزاران خط کد و الگوریتم های پیچیده می‌رسد.

تسلط و فرایند اصولی شرکت پیمانکار از ابتدای کار، بهترین محصول را در انتهای کار تضمین می کند که به این صورت پروژه شما در صورتی که سایت باشد از نظر سئو، هماهنگی با هویت بصری و رابط کاربری در بهترین حالت ممکن است و در صورتی که پروژه اپلیکیشن باشد از نظر امنیت، تجربه کاربری و هماهنگ بودن با تمام ترند های اپلیکیشن تضمین شده است.

انعطاف پذیری، توسعه پذیری و مدیریت بی دغدغه

وب سایت های قالبی، همانطور که از اسمشان پیداست قالب مشخصی دارند و اضافه کردن امکانات یا ویژگی‌های جدید به آن‌ها فقط در حد خودشان ممکن است.
پنل مدیریت وب سایت های قالبی با وجود جامع بودن، انبوهی از امکانات را در یک جا جمع کرده اند و گاهی باعث سردرگمی مدیر سایت می‌شوند.
سایت های شخصی سازی شده، در هر زمان می‌توانند گسترش پیدا کنند یا تغییر داده شوند. بخش های مختلف و دسترسی های متنوعی برای اعضای مختلف سیستم به راحتی توسعه داده می‌شود و مدیریت سایت خیلی راحت می‌شود.
فرض کنید در یک ایونت ناگهانی نیاز به یک صفحه لندینگ کاملا خاص و ویژه دارید…خیلی راحت این کار را به تیم طراح سایت خود بسپارید تا با حفظ هویت برندتان کاری متمایز و سازگار با سایت شما را طراحی کنند.

شرکت پیمان کار: دوست، دست راست و یار بی منت سرویس آنلاین و آفلاین شما

انتخاب بهترین پیمان کار در طراحی های شخصی، مهم ترین و سخت ترین کار است. شما باید گروهی را انتخاب کنید که هم سلیقه شما را درک کنند هم امکان تطبیق سلیقه شما با نیاز مندی های کسب و کارتان را داشته باشند. شرکت توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشینی که با شما قرار داد می‌بندد باید هم طراح خوبی باشد هم توانایی تحلیل بازار بالایی داشته باشد تا در مسیر پروژه با مشاوره درست در انتخاب فیچرها و مدیریت درست هویت بصری به شما کمک کند.
پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را در انتخاب شرکت و پیمان کار خود در نظر بگیرید:

  1. شرکتی که انتخاب می‌کنید باید بتواند تعهد و اطمینان نسبت به طراحی انحصاری محصول را به شما بدهد.
  2. در لیست خدماتش پشتیبانی و ضمانت رفع ایراد را داشته باشد.
  3. در فرایند طراحی و توسعه، با شما همراه باشد و در یک کلام سلیقه‌ شما را بفهمد.
  4. شرکتی که حاضر به ارائه دِمو DEMO ( نمونه ابتدایی از محصول) به شما باشد
  5. فازبندی های شفافی داشته باشد و اشراف خوبی به زمانبندی پروژه نشان دهد
  6. در مراحلی حرفه ای از شما فرم درخواست محصول RFP بخواهد و با احترام به deadline پروپوزالش را سر موقع به دستتان برساند
  7. قرارداد قانونی با شما ببندد
  8. در طراحی رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX نوآوری و پیشرو بودن خود را نشان بدهد و با رعایت اصول و ترند طراحی طرح اولیه را به شما ارائه دهد.
  9. در فرایند محتوا گذاری و مدیریت محتوا شما را از مسائل مربوط به سئو و indexing آگاه کند و تمام زیرساخت های لازم برای رسیدن شما به بالای سرچ گوگل را در طراحی سایت لحاظ کند
  10. از design material های روز در طراحی اپلیکیشن پیروی کند و به راحتی بتواند اپلیکیشن شما را در استور های معتبر قرار دهد

در نهایت با توجه به نیازمندی های کسب و کارتان و مشاوره  گرفتن از متخصصین بهترین گزینه را برای آنلاین کردن بیزینس خود انتخاب کنید.

درصورتی که در رابطه با انتخاب قالب های از پیش آماده برای وبسایت خود سوالی دارید به این مقاله مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − هفده =